FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Padeda nagrinėti ir nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus nesudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, padeda rengti ir rengia sprendimus ir atsakymus.
3. Padeda organizuoti ir organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
4. Padeda priimti ir aptarnauti, priima ir aptarnauja asmenis.
5. Padeda rengti ir rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo.
6. Padeda rengti ir rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus.
7. Padeda rengti ir teikti, taip pat rengia ir teikia informaciją nesudėtingais personalo valdymo klausimais.
8. Padeda vykdyti ir vykdo kitas personalo administravimo veiklas.
9. Padeda administruoti ir administruoja dokumentus.
10. Padeda apdoroti ir apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
11. Padeda organizuoti ir organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
12. Padeda rengti ir rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą.
13. Padeda apdoroti ir apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
14. Padeda rengti ir teikti, rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais nesudėtingais klausimais.
15. Padeda apdoroti ir apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją.
16. Padeda ruošti ir ruošia, perduoda dokumentus valstybės archyvui.
17. Atlieka paraiškų ir dokumentų, reikalingų už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus išmokoms gauti, priėmimą ir tvarkymą, suveda duomenis į elektronines laikmenas.
18. Konsultuoja ir padeda įbraižyti žemės ūkio naudmenų ir pasėlių sklypus žemėlapių fragmentuose, vykdo žemės ūkio ir kaimo valdų registravimą, atnaujinimą Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre.
19. Dalyvauja Nacionalinės mokėjimo agentūros patikrose, tikrina, ar žemdirbiai laikosi nustatytų geros agrarinės būklės reikalavimų. Atlieka pieno kvotų administravimą, vykdo paramos pagal Paramos bitininkystės sektoriui priemones administravimą.
20. Tvarko gyventojų gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą.
21. Tvarko seniūnijos dokumentus (registruoja gaunamus ir siunčiamus raštus, kontroliuoja jų vykdymą, tvarko bylas, sudaro dokumentacijos bylų planus, registrų sąrašus, perduoda bylas archyvui ir kt.).
22. Atlieka seniūno pareigas seniūno atostogų ar ligos metu, taip pat kai jis laikinai negali eiti pareigų dėl kitų priežasčių.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija.