EINAMŲJŲ METŲ UŽDUOTYS
1. Suformuoti civilinės metrikacijos bylas.
2. Konsultuoti biudžetines įstaigas darbo su dokumentų valdymo sistema „Kontora“ klausimais.
3. Vykdyti elektroninių ir suskaitmenintų dokumentų srautų kontrolę.
4. Dokumentų valdymo sistemoje pildyti ir redaguoti adresatų sąrašą.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. Registruoja savivaldybės gaunamus ir siunčiamus dokumentus, nuolat saugomus dokumentus, sutartis, aktus, sąskaitas, administracijos direktoriaus įsakymus veiklos, turto valdymo, administracinių paslaugų teikimo, tokių paslaugų administravimo, inventorizacijos, viešųjų ir kitų pirkimų organizavimo ir kt. klausimais.
1.2. Vykdo gaunamų raštų kontrolę.
1.3. Tvirtina sprendimų, įsakymų, kitų dokumentų kopijas.
1.4. Išsiunčia savivaldybės darbuotojų parengtus dokumentus.
1.5. Aptarnauja fakso, kopijavimo, dokumentų įrišimo aparatus.
1.6. Formuoja savivaldybės dokumentų bylas, jas saugo, paruošia archyviniam saugojimui.
1.7. Vykdo kitus su tiesioginėmis pareigomis susijusius administracijos direktoriaus ir skyriaus vedėjo pavedimus.
2. Raštvedys tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
SPECIALŪS REIKALVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
1.2. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
1.3. sugebėti taikyti teorines žinias praktiniame darbe, dalykiškai vykdyti pavedimus;
1.4. išmanyti Dokumentų rengimo ir Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
1.5. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
1.6. būti pareigingas, darbštus, sugebėti priimti sprendimus, bendrauti ir dirbti komandoje.