EINAMŲJŲ METŲ UŽDUOTYS
1. Dalyvauti priimant į archyvą likviduotų įmonių dokumentus, rengiant Ignalinos rajono savivaldybės administracijos nuolat ir ilgai saugomų bylų apyrašus, dokumentų, kurių saugojimo laikas baigėsi, naikinimo aktus, 2022 metų dokumentacijos planą.
2. Registruoti piliečių prašymus ir institucijų raštus. Archyve esamų dokumentų pagrindu parengti pažymas ir pateikti užsakovui.
3. Tikrinti archyve saugomų dokumentų būklę, prireikus juos restauruoti.
4. Atlikti sanitarinį archyvo saugyklų tvarkymą.
5. Padaryti archyve saugomų dokumentų fondų bylų apyrašų kopijas ir susegti į atskirus segtuvus.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:
1.1. Dalyvauja priimant bylas į archyvą.
1.2. Priima interesantų prašymus archyve saugomų dokumentų klausimais ir juos registruoja.
1.3. Ieško archyvo fonduose reikalingų duomenų, rengia archyvines pažymas, jas spausdina ir registruoja, tvirtina dokumentų kopijas ir jas registruoja.
1.4. Restauruoja ir tvarko archyve esančius dokumentus.
1.5. Vykdo kitus su tiesioginėmis pareigomis susijusius administracijos direktoriaus ir skyriaus vedėjo pavedimus.
2. Archyvaras tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI
1. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
1.2. gerai išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
1.3. mokėti dirbti kompiuteriu, kopijavimo technika;
1.4. būti pareigingas, darbštus, sugebėti priimti sprendimus, bendrauti ir dirbti komandoje.