EINAMŲJŲ METŲ UŽDUOTYS
1. Užtikrinti valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatinti jų bendradarbiavimą.
2. Teikti pirminę informaciją asmenims, pageidaujantiems dalyvauti projekto „Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis“ (toliau – projektas) . Atlikti asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą, koordinuoti susitarimo dėl integracijos į darbo rinką (toliau – susitarimas) įgyvendinimą ir jame numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – paslaugos), aktyvios darbo rinkos politikos priemonių (toliau – priemonės) teikimą asmenims.
3. Organizuoja atvejo komandos susirinkimus, teikti informaciją atvejo komandai, parengti pagal atvejo komandos siūlymus paslaugas bei priemones asmeniui, nustatyti jų teikimo apimtis ir eiliškumą, koordinuoti susitarimo įgyvendinimą.
4. Organizuoti teisės aktų nustatyta tvarka viešųjų pirkimų procedūras.
5. Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones (Užimtumo didinimo programa) ir gyventojų užimtumo programas.
6. Teikti informaciją apie projekto veiklų įgyvendinimą savivaldybės vadovybei, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos bei kitoms institucijoms.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. Užtikrina valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatina jų bendradarbiavimą.
1.2. Teikia pirminę informaciją asmenims, pageidaujantiems dalyvauti projekto „Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis“ (toliau – projektas) veiklose.
1.3. Koordinuoja susitarimo dėl integracijos į darbo rinką (toliau – susitarimas) įgyvendinimą ir jame numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – paslaugos), aktyvios darbo rinkos politikos priemonių (toliau – priemonės) teikimą asmenims.
1.4. Atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą.
1.5. Organizuoja atvejo komandos susirinkimus.
1.6. Parenka pagal atvejo komandos siūlymus paslaugas bei priemones asmeniui, nustato jų teikimo apimtis ir eiliškumą.
1.7. Rengia susitarimą, kuriame nurodomos nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti asmeniui paslaugos bei priemonės, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka.
1.8. Koordinuoja susitarimo įgyvendinimą, teikia informaciją atvejo komandai.
1.9. Organizuoja asmens susitikimą su vykdant susitarimą numatytų paslaugų teikėjais.
1.10. Teikia siūlymus atvejo komandai dėl susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.
1.11. Teikia atvejo komandai informaciją apie susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant projekto veiklose.
1.12. Užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas.
1.13. Organizuoja teisės aktų nustatyta tvarka viešųjų pirkimų procedūras.
1.14. Teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui, atvejo komandai projekto įgyvendinimo klausimais.
1.15. Teikia informaciją apie projekto veiklų įgyvendinimą savivaldybės vadovybei, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos bei kitoms institucijoms.
1.16. Teikia metodinę, dalykinę pagalbą suinteresuotoms šalims projekto įgyvendinimo klausimais.
1.17. Nustatytais terminais teikia projekto administravimo grupei ataskaitas, informaciją apie projekto patirtas išlaidas bei kitus su projektu susijus dokumentus.
1.18. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones (Užimtumo didinimo programa) ir gyventojų užimtumo programas.
2. Atvejo vadybininkas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir bakalauro kvalifikacinį laipsnį ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą ir profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, viešuosius pirkimus, taip pat savivaldybės tarybos sprendimais, administracijos direktoriaus, administracijos direktoriaus pavaduotojo įsakymais, administracijos nuostatais, vidaus tvarkos taisyklėmis, Socialinės paramos ir kaimo reikalų skyriaus (toliau – skyriaus) veiklos nuostatais, Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliu, atvejo vadybininko pareigybės aprašymu;
1.3. mokėti dirbti kompiuteriu šiomis programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook Express“, „Internet Explorer“;
1.4. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
1.5. gebėti nustatyti asmens poreikius paslaugoms ir priemonėms, palengvinančioms perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;
1.6. dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti savo darbą.