FUNKCIJOS
1. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
5. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
7. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusių sudėtingų klausimų rengimą ir teikimą.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
9. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
11. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
13. Tvarko duomenis, susijusius su parama būstui įsigyti ar išsinuomoti, kompiuterinėje programoje ,,SPIS“. Vykdo savivaldybės ir socialinio būsto nuomos sutarčių kontrolę.
14. Koordinuoja daugiabučių gyvenamųjų namų bendrojo naudojimo objektų administravimo veiklą. Atstovauja savivaldybės vardu daugiabučių namų susirinkimuose, jeigu daugiabučiuose namuose yra savivaldybės valdomų gyvenamųjų būstų.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
16. Kontroliuoja ir analizuoja savivaldybės kontroliuojamų įmonių teikiamų paslaugų (centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens, geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų šalinimo) kainų (tarifų) pagrįstumą ir teisingumą, teisės aktų nustatyta tvarka derina kainas su Valstybine kainų ir energetikos kontrolės komisija ir teikia savivaldybės tarybai tvirtinti.
17. Koordinuoja ir kontroliuoja energetikos, geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo, daugiabučių gyvenamųjų namų administravimo ir komunalines paslaugas teikiančių savivaldybės kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių veiklą ir jų teikiamų paslaugų kokybę.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1 Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.4. darbo patirtis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.