EINAMŲJŲ METŲ UŽDUOTYS
1. Suformuoti ir pateikti 2019 m. archyvui nuolat saugomas bei ilgai saugomas dokumentų bylas ir jų aprašus, tvarkyti seniūnijos archyvą, parengti Ceikinių seniūnijos 2022 metų dokumentacijos planą.
2. Parengti ir pateikti savivaldybės skyriams reikalingas ataskaitas.
3. Registruoti DVS KONTORA seniūnijos gyventojų prašymus, pasiūlymus bei skundus, gaunamus ir siunčiamus dokumentus, išduoti leidimus laidoti seniūnijos kapinėse, sudaryti palaidotų asmenų sąrašus pagaL seniūnijos kapines.
4. Siekti optimaliausio piliečių aptarnavimo ir priimamų sprendimų skaičiaus bei aukščiausios kokybės, tuo didinti visuomenės pasitikėjimą Ignalinos rajono savivaldybe.
5.Vykdyti asmenų gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenų tvarkymą, išduoti pažymas apie deklaruotą gyvenamąją vietą.
6.Dalyvauti kvalifikacijos kėlimo seminaruose.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:
1.1. Vadovaudamasis Dokumentų rengimo taisyklėmis, tvarko seniūnijos gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, rengia dokumentų projektus, reikalingus seniūnijos veiklai.
1.2. Tvarko seniūnijos archyvą.
1.3. Registruoja seniūnijos gyventojų prašymus, pasiūlymus bei skundus.
1.4. Išduoda leidimus laidoti seniūnijos kapinėse, sudaro palaidotų asmenų sąrašus pagal seniūnijos kapines.
1.5. Seniūnijos gyventojams išduoda šeimos sudėtį, gyvenamąją vietą patvirtinančias pažymas.
1.6. Vykdo asmenų gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenų tvarkymą, išduoda pažymas apie deklaruotą gyvenamąją vietą.
1.7. Pildo seniūnijos gyventojų namų ūkines knygas.
1.8. Renka ir kaupia duomenis, reikalingus mokyklinio amžiaus vaikų apskaitai.
1.9. Tvarko personalo apskaitą, rengia darbo sutartis, pareigybių aprašymus, formuoja asmens bylas.
1.10. Ignalinos rajono savivaldybės administracijos programoje „Darbo užmokestis ir personalas“ tvarko seniūnijos darbuotojų personalo apskaitą, formuoja darbo laiko apskaitos žiniaraščius.
1.11. Nustatyta tvarka atlieka pirminį buhalterinių dokumentų apdorojimą ir pateikia juos savivaldybės administracijos Finansų valdymo ir apskaitos skyriui.
1.12. Dalyvauja seniūnijos gyventojų ir seniūnaičių sueigose, rašo susirinkimų protokolus.
1.13. Formuoja seniūnijos veiklos programos projektą.
1.14. Sudaro Viešųjų pirkimų planą, organizuoja viešųjų pirkimų apklausas.
1.15. Tvarko bylų apskaitą, sudaro dokumentacijos planą, tvarko archyvines bylas.
1.16. Vykdo kitus seniūnijos seniūno pavedimus.
2. Personalo specialistas tiesiogiai pavaldus seniūnijos seniūnui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI
1. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
1.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais norminiais aktais, reglamentuojančiais tiesioginių funkcijų vykdymą, išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius gyvenamosios vietos deklaravimą, asmens duomenų apsaugą;
1.3. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles;
1.4. sugebėti kaupti, apibendrinti informaciją, pagal galiojančius reikalavimus rengti įvairius seniūnijos veiklai reikalingus dokumentus, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.5. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
1.6. būti pareigingas, iniciatyvus, turėti derybų įgūdžių, saugoti konfidencialią informaciją, laikytis profesinės etikos reikalavimų.