EINAMŲJŲ METŲ UŽDUOTYS
1. Dalyvauti kvalifikacijos kėlimo seminaruose.
2. Parengti Mielagėnų seniūnijos 2022 metų dokumentacijos planą, suformuoti ir pateikti archyvui nuolat saugomas bei ilgai saugomas dokumentų bylas ir jų apyrašus.
3. Vykdyti gyventojų gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų tvarkymą, išduoti pažymas apie deklaruotą gyvenamąją vietą.
4. Siekti optimaliausio piliečių aptarnavimo ir priimamų sprendimų skaičiaus bei aukščiausios kokybės, tuo didinant visuomenės pasitikėjimą Ignalinos rajono savivaldybe.
5. Parengti 2022 metų seniūnijos biudžeto programų sąmatų projektą, nurodant pokyčio priežastis.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO SPECIALISTO FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:
1.1. Tvarko seniūnijos gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, rengia dokumentų projektus, reikalingus seniūnijos veiklai.
1.2. Tvarko seniūnijos archyvą.
1.3. Registruoja seniūnijos gyventojų prašymus, pasiūlymus bei skundus.
1.4. Išduoda leidimus laidoti seniūnijos kapinėse, sudaro palaidotų asmenų sąrašus pagal seniūnijos kapines.
1.5. Seniūnijos gyventojams išduoda šeimos sudėtį, gyvenamąją vietą patvirtinančias pažymas.
1.6. Vykdo asmenų gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenų tvarkymą, išduoda pažymas apie deklaruotą gyvenamąją vietą.
1.7. Pildo seniūnijos gyventojų namų ūkio knygas.
1.8. Renka ir kaupia duomenis, reikalingus mokyklinio amžiaus vaikų apskaitai.
1.9. Tvarko personalo apskaitą, rengia darbo sutartis, pareigybių aprašymus, formuoja asmens bylas.
1.10. Ignalinos rajono savivaldybės administracijos programoje „Darbo užmokestis ir personalas tvarko seniūnijos darbuotojų personalo apskaitą, formuoja darbo laiko apskaitos žiniaraščius.
1.11. Pagal nustatytą tvarką atlieka pirminį buhalterinių dokumentų apdorojimą ir pateikia juos savivaldybės administracijos Finansų valdymo ir apskaitos skyriui.
1.12. Dalyvauja seniūnijos gyventojų ir seniūnaičių sueigose, rengia susirinkimų protokolus.
1.13. Formuoja seniūnijos veiklos programos projektą.
1.14. Sudaro viešųjų pirkimų planą, organizuoja apklausą dėl viešųjų pirkimų.
1.15. Tvarko bylų apskaitą, sudaro Dokumentacijos planą, tvarko archyvines bylas.
1.16. Vykdo kitus seniūno pavedimus.
2. Personalo specialistas tiesiogiai pavaldus seniūnijos seniūnui.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM SPECIALISTUI
1. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
1.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais norminiais aktais, reglamentuojančiais tiesioginių funkcijų vykdymą, išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius gyvenamosios vietos deklaravimą, asmens duomenų apsaugą;
1.3. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
1.4. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles;
1.5. sugebėti kaupti, apibendrinti informaciją, pagal galiojančius reikalavimus rengti įvairius seniūnijos veiklai reikalingus dokumentus, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
1.6. būti pareigingas, iniciatyvus, turėti derybų įgūdžių, saugoti konfidencialią informaciją, laikytis profesinės etikos reikalavimų.