*alt_site_homepage_image* Ignalinos rajono savivaldybė
Paieška
*alt_site_homepage_image*
lt
lt en
Facebook Instagram

1. Nuomininkui suteikiamas neeksploatuotas naujas automobilis, pagamintas ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių, arba naudotas automobilis, pagamintas ne anksčiau kaip prieš 3 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos , todėl norėdami laimėti konkursą ir pasiūlyti konkurencingą kainą perkančiajai organizacijai bus   siūlomi naudoti automobiliai. Naudotas automobilis ypatingai jeigu jis su didele rida (CPO galėtų atsirasti sąlyga “su ne didesne kaip xx kilometrų rida) turės žymiai daugiau techninių problemų, todėl ne visada būsime tikri, kad išvykę iš taško A laiku ir saugiai pasieksime tašką B.

2. Nėra aiškiai apibrėžtas pakaitinio automobilio pateikimas. CPO kataloge nėra tokio reikalavimo, kad naudotas automobilis prieš tai nebuvo patekęs į autoįvykį.

3. CPO kataloge neatskirta naujų automobilių nuoma ir naudotų automobilių nuoma.

4. CPO kataloge niekur nenurodomas CPO nuomojamų automobilių keleivių skaičius, todėl gali paaiškėti, kad laimėjęs automobilis neturi pakankamai įrengtų keleiviams vietų.

5. CPO kataloge  nenurodoma, ar yra galimybė išimti atskirai po vieną galines sėdynes. Tokia galimybė būtina vežant didesnių gabaritų krovinius ar įrankius.

6. CPO kataloge nenurodyta: a) bagažinės tūris, kuris būtinas didesnis vežant didesnių gabaritų krovinius, b) nenurodoma prošvaisa, kuri labai svarbi charakteristika, atsižvelgiant į tai, kad automobiliai važinės neasfaltuotais periferiniais seniūnijų keliais, c) Nenurodomas tikslus (ar ne mažiau kaip) saugumo pagalvių skaičius, kuris būtinas vežant keleivius padidinto miškingumo rajone.

7. Perkančiąjai organizacijai   privaloma ant automobilių durelių klijuoti savivaldybės lipdukus, bet pagal sutarties projektą CPO kataloge  nėra aišku, kad tokį leidimą gausime.

8. Perkančioji organizacija pageidauja, kad  galinės seniūnijoms perkamų automobilių durelės būtų dvivėrės, bet CPO tokio pasirinkimo nėra.

9. CPO kataloge nėra  padangų slėgio sensorių ir nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo sistemos.

Pirkimą  sudaro dvi pirkimo dalys:

1 pirkimo dalis. Žemės sklypų kadastrinių  duomenų tikslinimas ir kadastro duomenų bylų sudarymas.

II pirkimo dalis. Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimas, kadastriniai matavimai ir kadastro duomenų bylų sudarymas.

Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo, kadastrinių matavimų ir kadastro duomenų bylų parengimo paslaugų  įsigyti naudojantis CPO katalogu nėra galimybės, nes CPO kataloge siūlomas nepilnas paslaugų paketas. Pirma pirkimo dalimi perkančioji organizacija perka paslaugą, kuri apima kadastro duomenų nustatymą ir tikslinimą, ir apima tik tuos atvejus, kai reikalingi tik kadastriniai matavimai: kai rengiama pilna kadastro duomenų byla ir kai nerengiama pilna kadastro duomenų byla, bei kai reikalingas tik kadastro duomenų formos užpildymas po paskirties keitimo direktoriaus įsakymu. Antra pirkimo dalimi perkančioji organizacija perka paslaugą, kuri apima ir projekto rengimą, ir jo įgyvendinimą,  t. y. pilnas paslaugų paketas ir projektas, ir kadastriniai matavimai po projekto patvirtinimo (kaip viena paslauga). Skaidant paslaugų paketą į CPO kataloge siūlomas ir kitas (CPO kataloge nesiūlomas) paslaugas reikalingas perkančiajai organizacijai, kiltų didelė rizika netinkamai ir neefektyviai įvykdyti pirkimo sutartis, nes šių dalių įgyvendinimas yra glaudžiai susijęs ir perkančioji organizacija privalėtų koordinuoti šių dalių tiekėjus, taip pat tai padidintų paslaugų suteikimo terminą ir sumažintų efektyvų darbo organizavimą.